پشتیبانی و خدمات
واحد پشتیبانی شرکت لوتوس به چهار بخش زیر برای ارائه خدمات به کاربران تقسیم می شود:
بخش خدمات حضوری
بخش خدمات تلفنی و راه دور
بخش خدمات و توسعه سیستم
بخش خدمات آموزشی
بازه فعالیت پشتیبانی
فعالیت واحد پشتیبانی شرکت لوتوس پس از اتمام فرآیند پیاده سازی و اجرای نهایی از گام متدولوژی استقرار سیستم و همچنین تأیید تحویل کار از واحد فروش شرکت و تأیید کارشناسان فنی فروش آغاز شده و تا ۱۰ روز پس از پایان قرارداد پشتیبانی ادامه دارد. کاربران در صورت تمدید قرارداد می توانند در هر زمان و حتی در هر یک از شهرستانها از خدمات پشتیبانی بهره مند شوند.
فعالیتها
آموزش
بومی سازی سیستم
برطرف کردن موانع احتمالی
به روز آوری نسخه های نرم افزار